Chlapský pokoj - model pro Unreal Engine 4

Před pár týdny jsem pracoval na modelu, který jsem potom portoval do Unreal Engine 4. A nedopadlo to moc dobře. No, vlastně to bylo fiasko. Ale, proč padáme? Abychom se mohli zvednout. To moudro není z mé hlavy, ale z filmu Batman. A tak jsem se do toho zakousl a o kus posunul své vědomosti o UE4. Tenhle projekt beru jako test mých nově nabytých superschopností. Držte palce, ať to dopadne. Progres budu průběžně zveřejňovat.


Update 21.2.2017 - Přidal jsem audiosystém, sedačku a koberec. Experimentuji s barvami a zatím si nejsem jistý tím kobercem (v Unrealu bude mít dlouhý vlas). Co na něj říkáte?


Update 1.3.2017 - Minulá verze koberce byla... nevyhovující? Přidal jsem pár doplňků. Lampy, PC, knihy.


Update 13.3.2017 - Část modelu exportovaná do Unreal Engine 4. Ladím detaily.